text
Головбух

Заповнення накладної при анулюванні реєстрації платника ПДВ

  • 22 вересня 2016
  • 143

Запитання

Який порядок заповнення податкової накладної, що складається при анулюванні реєстрації платника податку за операціями з визначення податкових зобов’язань за товарами чи послугами, необоротними активами, які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності?

Відповідь

Заповнення накладної, складеної за операціями з визначення податкових зобов’язань за товарами чи послугами, необоротними активами, які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, при анулюванні реєстрації платника податку відбувається так: у верхній лівій частині у графі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини» робиться помітка «×» та зазначається тип причини «10».

Читайте гарячу публікацію
EXPERTUS:ГОЛОВБУХ

➤ Операції з ФОПами: чим ризикуєте

У рядку «Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)» проставляється умовний ІПН «400000000000», а в рядку «Отримувач (покупець)» платник податку зазначає власне найменування (П.І.Б.).

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс, категорія 101.17

Читайте гарячу публікацію
EXPERTUS:ГОЛОВБУХ

➤ Операції з ФОПами: чим ризикуєте

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах