Головбух

Виправлення сум авансових внесків податку на прибуток, якщо за результатами перевірки збільшено/зменшено податкове зобов’язання

  • 13 грудня 2018
  • 0

Запитання

Чи здійснюється виправлення сум авансових внесків у розмірі 2/9 податку на прибуток, якщо за результатами перевірки за три квартали 2016 року контролюючим органом збільшено/зменшено податкове зобов’язання з податку на прибуток?

Відповідь

Наказ про відрядження

У разі якщо за результатами перевірки контролюючим органом збільшено/зменшено податкове зобов’язання задеклароване платником податку на прибуток за три квартали 2016 року, то платник податку повинен здійснити перерахунок суми щомісячних авансових внесків у розмірі 2/9 податку на прибуток відповідно до ст. 50 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), а саме: в уточнюючій Податковій декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженій наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 467) (далі – Декларація), або у складі Декларації за поточний звітний (податковий) період з поданням Додатка ВП.

При цьому в залежності від обраного способу виправлення помилок збільшення/зменшення суми податкового зобов’язання звітного (податкового) періоду по авансовому внеску у розмірі 2/9 податку на прибуток, розрахованого за три квартали 2016 року, відображається у рядку 26 уточнюючої Декларації або у рядку 26 таблиці 2 додатка ВП до Декларації. При збільшенні суми податкового зобов’язання звітного (податкового) періоду по авансовому внеску у розмірі 2/9 податку на прибуток застосовуються штрафні санкції, передбачені п. 50.1 ст. 50 ПКУ, та пеня відповідно до п.п. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ, які відображаються у рядках 29, 30 уточнюючої Декларації та 28, 29 таблиці 2 додатка ВП до Декларації.

На підставі п. 46.4 ст. 46 ПКУ платник податків може подати разом з такими Деклараціями доповнення до них, складене за довільною формою з поясненням мотивів подання.

Читати повний текст

ЗІР, категорія 102.23

Абсолютно НОВИЙ бухгалтерський ЗВІТ

Зміни у неподатковій звітності підприємств у нашому бухобліку відбуваються нечасто. А щоб з’явився абсолютно новий звіт, то уже й не пам’ятаємо, коли це було. Але він з’явився, завітавши до нас з Європи. Він не входить до складу фінансової звітності, але містить фінансову інформацію. І може містити нефінансову. Мова йде про Звіт про управління, який уже вперше треба буде подати за 2018 рік. Хто має складати Звіт про управління? Кому його подавати? Що має містити Звіт про управління? Як скласти Звіт про управління? Чи є хоча б якісь методрекомендації з його складання?
Читайте гарячу публікацію
EXPERTUS:ГОЛОВБУХ

➤ Як провести річну інвентаризацію швидко: поради колег

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл