text
Головбух

Затверджені нові циркуляри з реєстрації та застосування РРО

  • 11 листопада 2013
  • 27

Міністерство доходів і зборів України затвердило нормативно-правові акти із застосування РРО

Міністерство доходів і зборів України затвердило нормативно-правові акти із застосування РРО:

  • Порядок реєстрації і застосування РРО для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);
  • Порядок реєстрації і застосування РРО для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
  • Порядок реєстрації і ведення РК, КУРО;
  • Порядок опломбування РРО (наказ від 28.08.2013 № 417).

Абсолютно НОВИЙ бухгалтерський ЗВІТ

Зміни у неподатковій звітності підприємств у нашому бухобліку відбуваються нечасто. А щоб з’явився абсолютно новий звіт, то уже й не пам’ятаємо, коли це було. Але він з’явився, завітавши до нас з Європи. Він не входить до складу фінансової звітності, але містить фінансову інформацію. І може містити нефінансову. Мова йде про Звіт про управління, який уже вперше треба буде подати за 2018 рік. Хто має складати Звіт про управління? Кому його подавати? Що має містити Звіт про управління? Як скласти Звіт про управління? Чи є хоча б якісь методрекомендації з його складання?

Основні нововведення:

  • спеціальні форми заяв для реєстрації РРО, КУРО і журналів використання РРО;
  • можливість реєстрації РРО і КУРО шляхом надання заяв в електронному вигляді;
  • зменшення кількості документів, які подаються для реєстрації РРО;
  • обнародування даних про реєстрацію РРО, КУРО, РК і журналів використання РРО на офіційному сайті Міндоходів.

Після набрання чинності новими порядками  у поки що чинному наказі ДПАУ № 614, що містить їх аналоги, залишаться:

  • Положення про форму і зміст розрахункових документів;
  • форма № ЗВР-1 «Звіт про використання реєстраторів розрахункових операцій (розрахункових книжок)» і Порядок звітності, пов’язаної із застосуванням РРО або використанням РК.

ГУ МДЗ в АР Крим нагадує, що для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до податкової інспекції:

  • заяву за формою № 1-РРО;
  • копію документа, підтверджуючого факт покупки або безкоштовного отримання РРО у власність, іншого документа, підтверджуючого право власності або користування РРО;
  • копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де використовуватиметься РРО;
  • копію договору з ЦСО на обслуговування і ремонт РРО.

Заява про реєстрацію РРО може бути подана в паперовому або в електронному вигляді.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл