text
Головбух

Як впливає відсутність ТТН на підтвердження транспортних витрат та отримання податкового кредиту

  • 25 листопада 2013
  • 52

У водія юридичної або фізичної особи — підприємця, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, серед інших документів має бути товарно-транспортна накладна

Як наголосило Міндоходів, у водія юридичної або фізичної особи — підприємця, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, серед інших документів має бути товарно-транспортна накладна (ТТН). Застосування цієї форми первинного обліку всіма суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності є обов’язковим.

За відсутності товарно-транспортної документації, що підтверджує отримання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом, у т. ч. ТТН, при обчисленні об’єкта оподаткування платник податку не має підстав враховувати вартість таких послуг при формуванні собівартості придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг.

Абсолютно НОВИЙ бухгалтерський ЗВІТ

Зміни у неподатковій звітності підприємств у нашому бухобліку відбуваються нечасто. А щоб з’явився абсолютно новий звіт, то уже й не пам’ятаємо, коли це було. Але він з’явився, завітавши до нас з Європи. Він не входить до складу фінансової звітності, але містить фінансову інформацію. І може містити нефінансову. Мова йде про Звіт про управління, який уже вперше треба буде подати за 2018 рік. Хто має складати Звіт про управління? Кому його подавати? Що має містити Звіт про управління? Як скласти Звіт про управління? Чи є хоча б якісь методрекомендації з його складання?

При цьому відомство нагадало, що транспортна документація підтверджує операцію з надання послуг з перевезення вантажів, а не сам факт придбання товару. Тому за наявності документів, що підтверджують фактичне отримання товару і його використання у власній господарській діяльності, неподання такого документа, як ТТН, не може бути єдиною підставою для невизнання витрат з придбання товарно-матеріальних цінностей.

На питання щодо права на податковий кредит за відсутності ТТН Міндоходів відповіло, що підставою для формування податкового кредиту з ПДВ є наявність належним чином оформленої податкової накладної, митної декларації, заяви зі скаргою на постачальника, бухгалтерської довідки або інших документів, передбачених податковим законодавством. ТТН не міститься в переліку документів, які визначають право на формування податкового кредиту, а тому сама лише її відсутність, за наявності всіх інших необхідних документів, не позбавляє права на податковий кредит із ПДВ.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл