text
Головбух

Термін зберігання первинних документів становить 1095 днів

  • 30 грудня 2013
  • 22

Зберігати первинні документи потрібно не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності

Зберігати первинні документи потрібно не менш як 1095 днів  з дня подання податкової звітності (три роки) — звертають увагу фахівці ГУ Міндоходів у Волинській області.

У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів платник податків зобов'язаний у п'ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку та контролюючий орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації.

Платник податків зобов'язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

Довідково: даний термін збереження документів передбачений пунктом 44.5 Податкового кодексу України.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах