text
Головбух

Робоча ситуація дня: Врахування витрат 2012 року у звітності за 2013 рік

  • 6 лютого 2014
  • 24

За підсумками 2012 року підприємство отримало збиток, а в декларації з податку на прибуток за 2012 рік показало прибуток. Чи можна врахувати витрати 2012 року при складанні декларації з цього податку за 2013 рік?

За підсумками 2012 року підприємство отримало збиток, а в декларації з податку на прибуток за 2012 рік показало прибуток. Чи можна врахувати витрати 2012 року при складанні декларації з цього податку за 2013 рік?

Так, можна. Відповідно до пункту 50.1 Податкового кодексу України (ПК) можливі два способи щодо відображення податкових витрат 2012 року в податковій звітності за 2013 рік:

Абсолютно НОВИЙ бухгалтерський ЗВІТ

Зміни у неподатковій звітності підприємств у нашому бухобліку відбуваються нечасто. А щоб з’явився абсолютно новий звіт, то уже й не пам’ятаємо, коли це було. Але він з’явився, завітавши до нас з Європи. Він не входить до складу фінансової звітності, але містить фінансову інформацію. І може містити нефінансову. Мова йде про Звіт про управління, який уже вперше треба буде подати за 2018 рік. Хто має складати Звіт про управління? Кому його подавати? Що має містити Звіт про управління? Як скласти Звіт про управління? Чи є хоча б якісь методрекомендації з його складання?
  • в уточнюючому розрахунку до податкової декларації з податку на прибуток за формою чинною на час подання уточнюючого розрахунку з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 ПК;
  • при складанні декларації з податку на прибуток за 2013 рік, що передбачено абзацом другим пункту 50.1 ПК. А саме, платник податків має право не подавати уточнюючий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно виявлені.

Згідно з підпунктом 17.1.10 ПК платник податків має право на залік чи повернення надміру сплачених, а також надміру стягнутих сум податків та зборів, пені, штрафів у встановленому порядку. Так, надміру сплачені грошові зобов’язання — це суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов’язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату (пп. 14.1.115 ПК).

Ще більше робочих ситуацій ви знайдете в системі актуальних консультацій «Expertus: Податки»

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл