text
Головбух

Затверджено формат документів для проведення електронної перевірки

  • 27 лютого 2014
  • 21

Формати документів та інша інформація про порядок подання документів оприлюднюються на веб-порталі Міндоходів у рубриці «Електронна перевірка»

Міндоходів затвердило формати документів, які подаються в електронній формі для проведення електронної перевірки:

  • Журналу господарських операцій;
  • Книги обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої і п’ятої груп, які не є платниками ПДВ), яка надається платником для проведення електронної перевірки;
  • Книги обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої і п’ятої груп, які є платниками ПДВ), яка надається платником для проведення електронної перевірки.

Також затверджено Порядок подання документів в електронній формі для перевірки. Так, документи можуть бути надіслані за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки:

  • з віддаленого персонального комп’ютера;
  • шляхом використання послуг центрів обслуговування платників податків.

Формати документів та інша інформація про порядок подання документів оприлюднюються на веб-порталі Міндоходів у рубриці «Електронна перевірка».

Інші загальні вимоги та порядок подання документів для проведення електронної перевірки визначаються відповідно до нормативно-правового акта Міндоходів з питань підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах