Кількість реклами і телемагазинів у телеефірі зросте

3 липня 2014 30
Унесено зміни до Закону України «Про рекламу», які, зокрема, передбачають збільшення кількості реклами і телемагазинів у телевізійному ефірі

Унесено зміни до Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР, які, зокрема, передбачають збільшення кількості реклами і телемагазинів у телевізійному ефірі.

Так, відповідно до змін може перериватися рекламою трансляція:

  • концертно-видовищних програм, за умови, що між рекламними вставками програма, передача триває не менше 20 хв (зараз — 30 хв);
  • кіно- і телефільмів — не частіше одного разу протягом кожних 30 хв мовлення, а інших фільмів, у тому числі окремих серій, серіалів, документальних фільмів тощо — не частіше одного разу кожні 20 хв мовлення (згідно з чинною редакцією закону, кіно- і телефільми, тривалістю до 42 хв, узагалі не можна переривати будь-якою рекламою чи інфоматеріалом).

Як і нині, час, відведений на рекламу, не може перевищувати 15% від фактичного обсягу добового мовлення телекомпанії (а під час виборчого процесу — 20%). Частка реклами протягом години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20% (25% під час виборчого процесу). Тепер ці вимоги поширено ще й на телепродаж (змінами введено його поняття та регламентовано його тривалість).

Відтак, телепродаж визначено як трансльовану на телебаченні безпосередню публічну пропозицію укласти договір купівлі-продажу щодо визначеного товару.

Установлено, що трансляція телепродажу, що здійснюється не спеціалізованими з телепродажу каналами мовлення, у вигляді окремої програми та/або передачі (телемагазину) повинна мати безперервну мінімальну тривалість 15 хв. Максимальна кількість таких програм та/або передач (телемагазинів) протягом астрономічної доби на не спеціалізованих з телепродажу каналах мовлення не може перевищувати 8 годин, а загальна тривалість їх трансляції не повинна перевищувати 3 годин на добу.

При цьому згідно зі змінами, телепродаж не повинен спонукати дітей укладати договори про продаж чи оренду товарів. Крім того, забороняється також телепродаж лікарських засобів, медтехніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, а також медпослуг. Забороняється також спонсорування теле- і радіопередач із використанням назв лікарських засобів та конкретних медпослуг, які надаються та розповсюджуються за приписом (рецептом) лікаря.

Закон набере чинності через 3 місяці з дня його опублікування.



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією



© Головбух, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Тижневик «Головбух», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 11678-549 ПР від 30.08.2006

Журнал «Головбух: праця та зарплата», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 14961-3933 ПР від 05.03.2009


  • Ми в соцмережах
Коте теж здивований, але…


він знає, що зареєструється і скачає файли.
57 секунд на реєстрацію – і Ви теж зможете скачувати необхідні документи, форми, зразки тощо



У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
на реєстрацію знадобиться лише 57 секунд
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль