Головбух

Кількість реклами і телемагазинів у телеефірі зросте

  • 3 липня 2014
  • 30

Унесено зміни до Закону України «Про рекламу», які, зокрема, передбачають збільшення кількості реклами і телемагазинів у телевізійному ефірі

Унесено зміни до Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР, які, зокрема, передбачають збільшення кількості реклами і телемагазинів у телевізійному ефірі.

Так, відповідно до змін може перериватися рекламою трансляція:

Скачати Посадову інструкцію головного бухгалтера

  • концертно-видовищних програм, за умови, що між рекламними вставками програма, передача триває не менше 20 хв (зараз — 30 хв);
  • кіно- і телефільмів — не частіше одного разу протягом кожних 30 хв мовлення, а інших фільмів, у тому числі окремих серій, серіалів, документальних фільмів тощо — не частіше одного разу кожні 20 хв мовлення (згідно з чинною редакцією закону, кіно- і телефільми, тривалістю до 42 хв, узагалі не можна переривати будь-якою рекламою чи інфоматеріалом).

Як і нині, час, відведений на рекламу, не може перевищувати 15% від фактичного обсягу добового мовлення телекомпанії (а під час виборчого процесу — 20%). Частка реклами протягом години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20% (25% під час виборчого процесу). Тепер ці вимоги поширено ще й на телепродаж (змінами введено його поняття та регламентовано його тривалість).

Відтак, телепродаж визначено як трансльовану на телебаченні безпосередню публічну пропозицію укласти договір купівлі-продажу щодо визначеного товару.

Установлено, що трансляція телепродажу, що здійснюється не спеціалізованими з телепродажу каналами мовлення, у вигляді окремої програми та/або передачі (телемагазину) повинна мати безперервну мінімальну тривалість 15 хв. Максимальна кількість таких програм та/або передач (телемагазинів) протягом астрономічної доби на не спеціалізованих з телепродажу каналах мовлення не може перевищувати 8 годин, а загальна тривалість їх трансляції не повинна перевищувати 3 годин на добу.

При цьому згідно зі змінами, телепродаж не повинен спонукати дітей укладати договори про продаж чи оренду товарів. Крім того, забороняється також телепродаж лікарських засобів, медтехніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, а також медпослуг. Забороняється також спонсорування теле- і радіопередач із використанням назв лікарських засобів та конкретних медпослуг, які надаються та розповсюджуються за приписом (рецептом) лікаря.

Закон набере чинності через 3 місяці з дня його опублікування.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл
×

Отримуйте найсвіжіші новини бухгалтерії у Messenger

 

Ми готуємо для вас найсвіжіщі новини бухгалтерії у випусках відеоновин. Отримуйте їх першими!

Підписатися на новини