Головбух

Платникам податків про електронну звітність

  • 27 серпня 2014
  • 18

Розглянуто питання подання платниками податків податкових накладних на паперових носіях до органів доходів і зборів для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних

У ДПІ у Деснянському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» на тему «Електронна звітність: актуальні питання».

На запитання платників відповідала начальник управління інформаційних технологій та обліку платників Наталія Кравчик.

Скачати Посадову інструкцію головного бухгалтера

Зокрема, під час сеансу розглянули, чи можливо подати податкову накладну на паперових носіях для її реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних, якщо термін дії електронних цифрових підписів закінчився.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246, визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних платників податку на додану вартість — продавців товарів (послуг).

Зокрема, в пункті 2 Порядку № 1246 зазначається, що внесення відомостей, що містяться в податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Реєстру здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів у електронній формі з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру.

Відповідно до пункту 5 Порядку № 1246, продавець складає податкову накладну та/або розрахунок коригування у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.

Після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку в такому порядку:

  • першим — електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника;
  • другим — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Отже, на сьогодні Порядком № 1246 не передбачено подання платниками податків податкових накладних на паперових носіях до органів доходів і зборів для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл
×

Отримуйте найсвіжіші новини бухгалтерії у Messenger

 

Ми готуємо для вас найсвіжіщі новини бухгалтерії у випусках відеоновин. Отримуйте їх першими!

Підписатися на новини