
ГУ ДФС в Івано-Франківській області повідомила, що підприємства — платники єдиного податку третьої групи ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів і витрат.
Вони зберігають документи протягом не менш як 1095 днів (2555 днів — для документів та інформації, необхідної для податкового контролю трансфертного ціноутворення) із дня подання податкової звітності, для складення якої використовували зазначені документи.
У разі ліквідації підприємства документи за період діяльності не менш як 1095 днів (2555 днів — для документів та інформації, необхідної для податкового контролю трансфертного ціноутворення), що передували даті ліквідації платника податків, передають до архіву.
Підприємства — платники єдиного податку третьої групи ведуть облік на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачене законодавством.
Заборонено формувати показники податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами.