text
Головбух

Що потрібно знати про нову форму заяви-розрахунку

  • 27 вересня 2018
  • 703

Із 01.10.2018 почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соцстрахування.

Абсолютно НОВИЙ бухгалтерський ЗВІТ

Зміни у неподатковій звітності підприємств у нашому бухобліку відбуваються нечасто. А щоб з’явився абсолютно новий звіт, то уже й не пам’ятаємо, коли це було. Але він з’явився, завітавши до нас з Європи. Він не входить до складу фінансової звітності, але містить фінансову інформацію. І може містити нефінансову. Мова йде про Звіт про управління, який уже вперше треба буде подати за 2018 рік. Хто має складати Звіт про управління? Кому його подавати? Що має містити Звіт про управління? Як скласти Звіт про управління? Чи є хоча б якісь методрекомендації з його складання?

Оновлений документ доповнили інформацією про вид зайнятості, страховий стаж, пільги постраждалих на ЧАЕС, додатковими даними листка непрацездатності. Форму заяви-розрахунку розширили, щоб попередньо контролювати, чи правильно нараховані суми матеріального забезпечення. Це дасть змогу не перевіряти роботодавців за фактом уже профінансованих виплат.

ФСС або його відділення після надходження заяви-розрахунку перевірятиме наведену в ній інформацію, зокрема:

  • правильність нарахування виплат;
  • наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • дані про сплату ЄСВ.

За потреби ФСС може надіслати запит страхувальнику щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку. Якщо виявить помилки та/або недостовірні відомості, заяву-розрахунок поверне страхувальнику з рекомендаціями їх усунути.

Заяву-розрахунок роботодавець подає, щоб надати працівникам такі види матеріального забезпечення:

  • допомогу по тимчасовій непрацездатності (в т. ч. догляд за хворою дитиною);
  • допомогу по вагітності та пологах;
  • допомогу на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві);
  • допомогу по тимчасовій непрацездатності, яка настала внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання;
  • виплату за тимчасового переведення потерпілого на легшу, нижчеоплачувану роботу;
  • відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних із цим ритуальних послуг.

Також із 01.10.2018 можна буде подати заяву-розрахунок в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису. Щоб подавати заяви-розрахунки, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам і звітність про використання коштів ФСС в електронному вигляді, страхувальники мають укласти відповідні договори.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл