text
Головбух

Оприлюднений новий порядок фінансування страхових виплат від соцстраху

  • 26 липня 2018
  • 459

Постанова ФСС від 19.07.2018 № 12

У газеті «Урядовий кур’єр» опублікували постанову ФСС від 19.07.2018 № 12, яка затверджує Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України.

Абсолютно НОВИЙ бухгалтерський ЗВІТ

Зміни у неподатковій звітності підприємств у нашому бухобліку відбуваються нечасто. А щоб з’явився абсолютно новий звіт, то уже й не пам’ятаємо, коли це було. Але він з’явився, завітавши до нас з Європи. Він не входить до складу фінансової звітності, але містить фінансову інформацію. І може містити нефінансову. Мова йде про Звіт про управління, який уже вперше треба буде подати за 2018 рік. Хто має складати Звіт про управління? Кому його подавати? Що має містити Звіт про управління? Як скласти Звіт про управління? Чи є хоча б якісь методрекомендації з його складання?

Окрім лікарняних, декретних і допомоги на поховання, новий Порядок поширюється на:

  • допомогу по тимчасовій непрацездатності, яка настала внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання;
  • виплати в разі тимчасового переведення потерпілого на легшу, нижчеоплачувану роботу;
  • відшкодування вартості поховання потерпілого і пов’язаних з цим ритуальних послуг.

Оновлено також форму заяви-розрахунку і передбачено можливість подавати її в електронній формі. У разі подання в електронному вигляді роздруковану заяву-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначали окремі виплати і матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

Робочі органи ФСС перевірятимуть заяву-розрахунок після її надходження.

Після проведення виплат страхувальник надсилає повідомлення про проведення виплат. Його можна надіслати в електронному вигляді, або листом із повідомленням про вручення, або надати безпосередньо до робочого органу ФСС. Повідомлення потрібно надіслати протягом місяця з дня проведення виплат. Якщо інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам не буде протягом трьох місяців із дня фінансування, ФСС проводить перевірку щодо використання страхувальником коштів.

Змінили й саму форму заяви-розрахунку. Вона матиме 5 додатків, у яких деталізуватимуть інформацію про:

  • матеріальне забезпечення;
  • допомогу на поховання;
  • нарахування лікарняних внаслідок нещасного випадку або профзахворювання;
  • нарахування виплат у разі переведення потерпілого на легшу, нижчеоплачувану роботу;
  • відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг.

Новий порядок набирає чинності з 01.10.2018.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл