Головбух

У РРО замінили фіскальний блок: чи обов’язково відновлювати інформацію

  • 20 грудня 2017
  • 148

Лист ДФС від 12.12.2017 № 2963/6/99-99-14-05-01-15/ІПК

Якщо центр сервісного обслуговування РРО під час гарантійного ремонту замінив несправний фіскальний блок, інформацію в ньому відновлюють на підставі щомісячних звітів РРО за останніх три роки.

►Чи застосовувати РРО у разі часткової оплати продукції через POS-термінал

Чинне законодавство не вимагає від суб’єкта господарювання або центру сервісного обслуговування відновлювати електронну контрольну стрічку в РРО. Відповідальності за невідновлення електронної контрольної стрічки також немає.

►Як виправити помилку, якщо касир замість «службової видачі» зробив операцію «службове внесення»

Окрім того, бази даних ДФС містять інформацію про копії розрахункових документів, а також електронні копії фіскальних звітних чеків, послідовно сформованих РРО.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл