text
Головбух

Кабмін упорядкував комплексні перевірки

  • 29 травня 2017
  • 791

Кабміном було проведено законодавче упорядкування проведення комплексних перевірок

Уряд затвердив Порядок здійснення комплексних планових заходів державного нагляду (контролю). Порядок встановлює процедуру проведення планового заходу державного нагляду (контролю) комплексно — одночасно всіма органами державного нагляду, до планів яких включено суб’єкт господарювання.

Комплексні перевірки проводять відповідно до Плану здійснення комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) органів державного нагляду (контролю), який Державна регуляторна служба України (ДРС) затверджує наказом та оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті не пізніше 15 листопада року, що передує плановому. Підставою для комплексної перевірки є наказ (рішення, розпорядження) відповідного органу держнагляду, який має містити найменування суб’єкта господарювання, якого перевірятимуть, і предмет комплексної перевірки.

Комплексна перевірка може тривати не більше ніж 10 робочих днів, а щодо суб’єктів мікро- та малого підприємництва — п’ять робочих днів.

Перевіряльники перед початком перевірки зобов’язані:

  • пред’явити керівнику суб’єкта господарювання — юридичної особи, його відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі (фізичній особі — підприємцю або уповноваженій ним особі) посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що посвідчує особу перевіряльника:
  • надати суб’єкту господарювання копію посвідчення (направлення);
  • заповнити журнал реєстрації заходів державного нагляду (контролю) (якщо такий є в суб’єкта господарювання).

За результатами комплексних перевірок кожен орган держнагляду:

  • окремо складає акти у двох примірниках;
  • ознайомлює суб’єкта господарювання (уповноважену ним особу) з відповідним актом протягом останнього дня комплексної перевірки з урахуванням робочого часу суб’єкта господарювання, встановленого його правилами внутрішнього трудового розпорядку.

Останнього дня комплексної перевірки перевіряльники та суб’єкт господарювання підписують два примірники такого акта, один з яких вручають керівнику юрособи або фізособі-підприємцю. Якщо такий керівник (фізособа-підприємець) не погоджується з актом, він підписує такий акт із зауваженнями.

Якщо суб’єкт господарювання відмовляється отримати примірник акта, другий примірник акта йому надсилають рекомендованим поштовим відправленням із описом вкладення та повідомленням про вручення протягом трьох робочих днів після завершення комплексної перевірки.

Постанова КМУ від 24.05.2017 № 350

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
×
Тримайте руку на пульсі бухгалтерських новин

Зареєструйтеся та отримайте:

  • найсвіжіші бухгалтерські новини
  • спеціалізовані статті від провідних експертів
  • запрошення на освітні заходи

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
×