Головбух

Консолідована звітність

  • 12 листопада 2018
  • 61

Чи потрібно при поданні консолідованої фінансової звітності за МСФЗ надавати статутні документи (головного та дочірніх підприємств)?

Особливості складання консолідованої фінансової звітності викладено головним чином у IAS 27 «Консолідована та окрема фінансова звітність» та IFRS 3 «Об’єднання бізнесу» . Вони не містять жодних вимог щодо включення статутних документів до комплекту фінансових звітів.

Не містять вимог щодо подання статутних документів разом з фінансовою звітністю і відповідні національні нормативно-правові акти: Порядок подання фінансової звітності, затверджений постановою КМУ від 28.02.2000 № 419 , Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджене Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013 № 2826.

Абсолютно НОВИЙ бухгалтерський ЗВІТ

Зміни у неподатковій звітності підприємств у нашому бухобліку відбуваються нечасто. А щоб з’явився абсолютно новий звіт, то уже й не пам’ятаємо, коли це було. Але він з’явився, завітавши до нас з Європи. Він не входить до складу фінансової звітності, але містить фінансову інформацію. І може містити нефінансову. Мова йде про Звіт про управління, який уже вперше треба буде подати за 2018 рік. Хто має складати Звіт про управління? Кому його подавати? Що має містити Звіт про управління? Як скласти Звіт про управління? Чи є хоча б якісь методрекомендації з його складання?

Однак при проведенні обов’язкового незалежного аудиту фінансової звітності на запит аудиторів дані документи повинні бути надані. Інакше аудитор не зможе виразити обґрунтовану думку, чи перевірена ним консолідована фінансова звітність складена відповідно до МСФЗ у всіх суттєвих аспектах.

  

Інвентаризація: обов’язок чи спосіб зберегти майно підприємства

Консолідована звітність
СЕРДЮК Оленаексперт МСFR Головбух, канд. екон. наук
Бухгалтер, як детектив, перед інвентаризацією шукає помилки в обліку основних засобів і виправляє їх. З нашим фахівцем зробите це швидко та безболісно для фінансів вашої компанії. Поспішіть отримати готові рішення 10-ти проблемних ситуацій щодо роботи з ОЗ: • що і коли інвентаризувати; • як бути, якщо провести інвентаризацію вимагають податківці; • якщо не провести інвентаризацію: які ризики для підприємства і для головбуха; • яка процедура інвентаризації; • як інвентаризувати активи і заборгованість; • як обліковувати лишки і нестачі; • як оцінювати розмір збитків і стягувати матеріальну шкоду; • чи коригувати фінрезультат через нестачі
Читайте гарячу публікацію
EXPERTUS:ГОЛОВБУХ

➤ Як провести річну інвентаризацію швидко: поради колег

Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл