text
Головбух

Оренда приміщення декількома орендарями

  • 6 листопада 2018
  • 356
експерт МЦФЕР: Головбух

Приватний підприємець, який перебуває на третій групі єдиного податку здає в оренду нежитлове приміщення площею 280 м. кв. У цьому приміщенні є площа під магазин. Чи можуть це приміщення орендувати п’ять приватних підприємців, які перебувають на спрощеній системі оподаткування? Чи можуть орендувати магазин два приватних підприємці, якщо продаватимуть ідентичний товар?

При укладанні договорів оренди потрібно керуватися нормами Господарського кодексу України (ГК) та Цивільного кодексу України (ЦК). Так за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності (ст. 283 ГК , ст. 759 ЦК ).

Абсолютно НОВИЙ бухгалтерський ЗВІТ

Зміни у неподатковій звітності підприємств у нашому бухобліку відбуваються нечасто. А щоб з’явився абсолютно новий звіт, то уже й не пам’ятаємо, коли це було. Але він з’явився, завітавши до нас з Європи. Він не входить до складу фінансової звітності, але містить фінансову інформацію. І може містити нефінансову. Мова йде про Звіт про управління, який уже вперше треба буде подати за 2018 рік. Хто має складати Звіт про управління? Кому його подавати? Що має містити Звіт про управління? Як скласти Звіт про управління? Чи є хоча б якісь методрекомендації з його складання?

Норми ГК та ЦК не містять обмежень щодо кількості орендарів. Головне, щоб у договорі оренди були зазначені усі істотні умови договору. Ними є (ст. 284 ГК ):

  • об’єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації);
  • строк, на який укладається договір оренди;
  • орендна плата з урахуванням її індексації;
  • порядок використання амортизаційних відрахувань;
  • відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу.

Головне при укладанні договорів з декількома орендарями, щоб сума площі за всіма договорами оренди не перевищувала фактичної площі приміщення.

Також законодавство не містить обмежень стосовно однорідності виду діяльності, якими займатимуться орендарі. Головне, щоб така діяльність не була заборонена чинним законодавством.

Інвентаризація: обов’язок чи спосіб зберегти майно підприємства

Оренда приміщення декількома орендарями
СЕРДЮК Оленаексперт МСFR Головбух, канд. екон. наук
Бухгалтер, як детектив, перед інвентаризацією шукає помилки в обліку основних засобів і виправляє їх. З нашим фахівцем зробите це швидко та безболісно для фінансів вашої компанії. Поспішіть отримати готові рішення 10-ти проблемних ситуацій щодо роботи з ОЗ: • що і коли інвентаризувати; • як бути, якщо провести інвентаризацію вимагають податківці; • якщо не провести інвентаризацію: які ризики для підприємства і для головбуха; • яка процедура інвентаризації; • як інвентаризувати активи і заборгованість; • як обліковувати лишки і нестачі; • як оцінювати розмір збитків і стягувати матеріальну шкоду; • чи коригувати фінрезультат через нестачі

Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл