text
Головбух

Як відобразити в реєстрі податкових накладних попередню оплату за послуги неплатника ПДВ

  • 1 грудня 2014
  • 44

ПРОБЛЕМА

Підприємство — платник ПДВ отримує послуги у неплатника ПДВ. Який документ є підставою відображення такої операції у реєстрі податкових накладних?

РІШЕННЯ

Згідно з пунктами 201.10 та 201.11 Податкового кодексу України документами, на підставі яких здійснюється облік операцій із придбання товарів/послуг, є товарні чеки або інші розрахункові документи, що засвідчують факт сплати ПДВ у зв’язку з придбанням товарів/послуг, або первинні документи, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Заповнення ІІ Розділу реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі — Реєстр) визначено у пункті 1 розділу ІV Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 22.09.2014 № 958 (далі — Порядок № 958).

Отже, у розділу II Реєстру відображаються:

  • отримані податкові накладні;

  • розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної;

  • митні декларації на ввезення товарів;

  • інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій із придбання товарів/послуг.

Таким чином, у графі 5 розділу ІІ Реєстру необхідно вказати номер платіжного документа, за яким було внесено попередню оплату. Документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на митній території Україниу неплатника ПДВ, відображається в Реєстрі з позначенням НП (п. 2 розд. ІV Порядку № 958).

Підготовлено членами Експертної ради системи «Expertus: Податки»

Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах