Головбух

Чи можна включити до витрат встановлення телефонних номерів

  • 1 грудня 2014
  • 28

ПРОБЛЕМА

Підприємству після оплати встановили телефонний номер (без апарату). Після отримання акту виконаних робіт підприємство включило суму до складу податкових витрат. Чи правильно вчинило підприємство?

РІШЕННЯ

Відповідно до підпункту 139.1.3 Податкового кодексу України (ПК) до складу витрат підприємства не включаються суми попередньої (авансової) оплати товарів, робіт, послуг.

Згідно з пунктом 138.2 ПК витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II ПК.

Отже, підприємство вчинило правильно, включивши суму за актом до складу витрат в місяці отримання та підписання акту приймання-передачі виконаних робіт.

Підписка на статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплатиі станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Потрібен цей файл?

 зареєєструйтеся та скачуйте будь-які файли на порталі:

 ✔ бланки документів

 ✔ зразки заповнення бухгалтерських форм

 ✔ приклади наказів, положень, інструкцій, довідок

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Скачати файл