Робоча ситуація дня

2 листопада 2012 0
Чи можна включити до складу витрат суми, сплачені за рекламу в ЗМІ

Чи можна включити до складу витрат суми, сплачені за рекламу в ЗМІ

Чи має право підприємство включити до складу витрат суми коштів, спрямовані на рекламу своєї діяльності у засобах масової інформації?

Пунктом 139.1.1 Податкового кодексу України (ПК) визначено, що не включаються до складу витрат витрати, не пов’язані з провадженням господарської діяльності, крім благодійних внесків та пожертвувань неприбутковим організаціям та витрат платника податку на провадження рекламної діяльності, які згідно з підпунктом 140.1.5 ПК належать до витрат подвійного призначення.

Крім того, до складу інших витрат у складі витрат на збут включаються витрати на рекламу та дослідження ринку (маркетинг), на передпродажну підготовку товарів, які включають витрати, пов’язані з реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг (п. «г» пп. 138.10.3 ПК).

У статті 1 Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 №270/96-ВР (далі — Закон №270) під терміном «реклама» розуміється інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес до такої особи чи товару.

Згідно з частиною 2 статті 157 Господарського кодексу України (ГК) застосування торговельної марки, зокрема на товарах та при наданні послуг, для яких її зареєстровано, на упаковці товарів, у рекламі, друкованих виданнях, у проспектах, рахунках, на бланках та в іншій документації, пов’язаній з впровадженням зазначених товарів, послуг в обіг у сфері господарювання, визнається використанням її у господарській діяльності.

Таким чином, витрати підприємства, спрямовані на рекламу своєї господарської діяльності у засобах масової інформації, у податковому обліку включаються до складу інших витрат, якщо вони:

  • відповідають визначенню реклами згідно зі статтею 1 Закону №270 та статтею 157 ГК;
  • є витратами на збут — на рекламу та дослідження ринку (маркетинг) згідно з підпунктом 140.1.5 ПК;
  • спрямовані на передпродажну підготовку товарів (пп. 138.10.3 ПК);
  • пов’язані з господарською діяльністю;
  • належним чином документально підтверджені.


Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Демодоступ

Освітні заходи

Семінар «Все про ПДВ і перевірки у 2017 році»

10 лютого 2017 року, Київ


Розсилка



© Головбух24, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Тижневик «Головбух», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 11678-549 ПР від 30.08.2006

Журнал «Головбух: праця та зарплата», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 14961-3933 ПР від 05.03.2009


  • Ми в соцмережах