Робоча ситуація дня

13 березня 2013 6
Виправлення помилок в Реєстрі податкових накладних

Виправлення помилок в Реєстрі податкових накладних

Підприємство займається оптовою торгівлею дуже дрібних товарів. Податкові накладні виписуються менеджерами та бухгалтером. У кінці місяця виникають ситуації, при яких з різних причин виникає необхідність видаляти або виписувати нові податкові накладні датою початку або середини місяця, при цьому номер податкової накладної не відповідає номеру в реєстрі. Кожен місяць номери податкових накладних не відповідають номеру реєстру. Як  виписувати податкові накладні всім покупцям у кінці місяця? 

Податкові накладні повинні виписувати відповідальні особи (їх може бути дві або три у тому випадку, якщо велика кількість накладних), які уповноважені це робити згідно з наказом директора. Але їх дії мають бути погоджені між собою і забезпечувати відповідність номерів накладної номеру в Реєстрі виданих і отриманих податкових накладних (далі — Реєстр). На кожному підприємстві це вирішується по своєму, але результат має бути один.

Передусім потрібно налагодити роботу так, щоб виписка накладних не залишалася на останні дні місяця. У тому випадку, якщо працівник бухгалтерії виписав накладну на попередню оплату, він повинен повідомити менеджера (іншій відповідальній особі) про те, що покупцеві не слід виписувати накладну, поки сума його покупки не перевищить суму авансу, і вказати суму. Тільки в такому разі вдасться досягти потрібного результату. Якщо все ж вийшов збій в нумерації, 

Якщо все ж вийшов збій в нумерації, виправлення помилок у Реєстрі здійснюється методом сторно за правилами, передбаченими розділом V Порядку ведення Реєстру, затвердженого наказом Мінфіну від 17.12.2012 №1340. При виправленні помилки методом «сторно» до Реєстру одночасно вноситься два записи: помилковий запис із знаком «-» та правильний запис із знаком «+».

Номер наступної накладної після запису сторно в цьому випадку вже відповідає номеру Реєстру.

Якщо помилка виявлена вже після формування Реєстру в електронному вигляді у кінці місяця в період надання звітності, необхідно проводити його коригування.

Виправлення помилок у Реєстрі не вимагає формування уточнюючого Реєстру в електронному вигляді. Якщо помилка виявлена до граничних строків подання звітності, то Реєстр відправляється з позначкою «Звітна нова», що передбачено формою Реєстру. Якщо до перевірки податковими органами помилку не буде виправлено, на підприємство буде накладено штраф у розмірі від 5 до 10 нмдг (від 85 до 170 грн.), від 10 до 15 нмдг (від 170 до 255 грн.) — за повторні порушення впродовж року (ст. 1631 Кодексу України про адміністративні правопорушення).



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Розсилка



© Головбух24, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Тижневик «Головбух», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 11678-549 ПР від 30.08.2006

Журнал «Головбух: праця та зарплата», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 14961-3933 ПР від 05.03.2009


  • Ми в соцмережах
Читайте без обмежень всі статті

Зареєструйтеся та отримайте безлімітний доступ до:
форм та зразків для скачування
консультацій експертів
✓ форм та зразків
✓ найсвіжіших бухгалтерських новин
✓ професійних безплатних вебінарів
✓ спілкування з колегами-практиками та експертами

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль