Робоча ситуація дня: Облік знижок на товари

14 грудня 2015 51
Напередодні новорічних свят вітрини магазинів рясніють повідомленнями про різноманітні прояви цінової лояльності до покупців. Звісно, для потенційного покупця можливість заощадити гроші — вагомий аргумент, аби придбати товар. Цим і пояснюється популярність подібних закликів серед продавців. У який спосіб обліковувати таке стимулювання попиту?

ПРОБЛЕМА

Напередодні новорічних свят вітрини магазинів рясніють повідомленнями про різноманітні прояви цінової лояльності до покупців. Звісно, для потенційного покупця можливість заощадити гроші — вагомий аргумент, аби придбати товар. Цим і пояснюється популярність подібних закликів серед продавців. У який спосіб обліковувати таке стимулювання попиту?

РІШЕННЯ

Навіть не знаючи законодавчого визначення поняття знижки, кожна людина розуміє, що це — зменшення ціни товару. Єдине, чим може доповнити таку дефініцію стаття 1 Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР, — це тимчасовість такого зменшення ціни.

Продавець як ініціатор знижок може передбачити їх надання до реалізації товару або після неї. На основі цього можна умовно класифікувати знижки на дореалізаційні та післяреалізаційні.

Детально про облік продажу товарів із наданням дореалізаційних і післяреалізаційних знижок читайте в експертно-правовій системі «Expertus: Податки».



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Розсилка



© Головбух24, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Тижневик «Головбух», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 11678-549 ПР від 30.08.2006

Журнал «Головбух: праця та зарплата», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 14961-3933 ПР від 05.03.2009


  • Ми в соцмережах
Читайте без обмежень всі статті

Зареєструйтеся та отримайте безлімітний доступ до:
форм та зразків для скачування
консультацій експертів
✓ форм та зразків
✓ найсвіжіших бухгалтерських новин
✓ професійних безплатних вебінарів
✓ спілкування з колегами-практиками та експертами

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль