Оцінка змісту реклами платника — не в компетенції контролюючого органу

27 квітня 2015 4
Оцінка змісту рекламних матеріалів, який визначається платником самостійно під час провадження ним господарської діяльності, є втручанням контролюючого органу в таку діяльність

Під рекламними засобами слід розуміти будь-які засоби, що використовуються для реклами до її споживача в будь-якій формі та в будь-який спосіб. Законодавство не обмежує у способах проведення реклами. Тобто будь-яка інформація (усна, письмова), що містить у собі відомості про підприємство, товар та його господарську діяльність, є рекламою.

На цьому вкотре наголосив ВАСУ, зауваживши, що висновок про невідповідність інформації, яка міститься у рекламному банері, є таким, що зроблений із перевищенням визначеної законом компетенції контролюючого органу.

І взагалі оцінка змісту рекламних матеріалів, який визначається платником самостійно під час провадження ним господарської діяльності, є втручанням контролюючого органу в таку діяльність.

У межах здійснення податкового контролю податковий орган лише перевіряє реальність операцій із придбання рекламних товарів та послуг, наявність у платника належно оформлених первинних документів на підтвердження факту понесення витрат за цими операціями. Однак без оцінювання доцільності такої реклами, її ефективності, впливу змістового наповнення на результат діяльності платника.

У зв’язку з цим податкові повідомлення-рішення, якими підприємству на підставі таких висновків збільшено суму грошового зобов’язання з податку на прибуток та ПДВ, визнано протиправними та скасовано.


Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Демодоступ

Розсилка



© Головбух24, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Тижневик «Головбух», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 11678-549 ПР від 30.08.2006

Журнал «Головбух: праця та зарплата», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 14961-3933 ПР від 05.03.2009


  • Ми в соцмережах