Тип причини реалізації пального в акцизних накладних

27 вересня 2016 179
У разі реалізації пального суб’єкт господарювання зобов’язаний скласти акцизну накладну, нагадали фахівці ДФС.

У верхній лівій частині такої накладної може бути зазначено тип причини «0», якщо накладну надають отримувачу — платникові акцизного податку з реалізації пального, або «1», якщо отримувач відсутній у Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального (РПАПРН) або є кінцевим споживачем.

Щодо обсягів пального для власних потреб суб’єкт господарювання в акцизній накладній має зазначити:

• тип причини «3» — пальне відвантажено для власного споживання;

• у рядку «Особа — отримувач пального» — «Неплатник»;

• у рядку «Юридична особа — код за ЄДРПОУ отримувача пального; для фізичної особи — прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта» — умовний код «1000000000».

Усі акцизні накладні незалежно від зазначеного типу причини реалізації пального та категорії отримувачів підлягають реєстрації у Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Лист ДФС від 21.09.2016 № 20547/6/99-99-12-03-03-15



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Демодоступ

Розсилка



© Головбух24, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Тижневик «Головбух», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 11678-549 ПР від 30.08.2006

Журнал «Головбух: праця та зарплата», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 14961-3933 ПР від 05.03.2009


  • Ми в соцмережах