Штрафи за рекламу тютюнових виробів

27 вересня 2012 8
Змінено Порядок накладення штрафів за порушення вимог до реклами тютюнових виробів

Змінено Порядок накладення штрафів за порушення вимог до реклами тютюнових виробів. В новій редакції викладено пункт 4 згаданого порядку, що визначає механізм притягнення до відповідальності виробників та реалізаторів тютюнової продукції, які причетні до реклами, стимулювання продажу або спонсорства таких виробів. Постанова набрала чинності одночасно з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів» від 22.09.2011 №3778 (тобто з 17.09.2012).



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас в курсі всіх податкових подій!

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Інтернет-магазин

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Демодоступ

Освітні заходи

Семінар «Все про ПДВ і перевірки у 2017 році»

10 лютого 2017 року, Київ


Розсилка



© Головбух24, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Тижневик «Головбух», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 11678-549 ПР від 30.08.2006

Журнал «Головбух: праця та зарплата», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації КВ № 14961-3933 ПР від 05.03.2009


  • Ми в соцмережах